Poniżej przedstawiamy wartości, które są dla nas ważne, podczas rozwoju naszej firmy i jakimi się kierujemy w Internecie. Oraz podejście do pracowników i co najważniejsze, naszych klientów.

Dbałość o ekologię.

W tak trudnym czasie dla ziemi, uważamy, że nawet najdrobniejsze działania razem dadzą wymierny efekt w jej ratowaniu. Chcemy zostawić dla potomnych jak najlepsze warunki do dalszego rozwoju ludzkości.
Dlatego ważnym elementem polityki naszej firmy, jest szczególne dbałość ekologię. Produkty sprzedawane w naszym sklepie internetowym i w salonach, w 95% są z materiałów naturalnych, które łatwo ulegają naturalnemu rozkładowi. Kiedy pozyskujemy nowych kontrahentów, sprawdzamy, jak wygląda proces produkcji i czy materiały wykorzystywane, są Eko. Prawie wszyscy producenci drzwi, od których kupujemy produkty, uzupełniają leśną infrastrukturę. Jest to rekompensata za drewno, pozyskiwane od natury.

Jakość produktów i wykonania usług.

Dokładamy również najwyższych starań, by produkty, sprzedawane w naszej firmie, były najwyższej jakości. Podczas ich wyboru, weryfikujemy na podstawie danych, prawdopodobną żywotność oraz odporność na uszkodzenia mechaniczne. Sprzedając głównie drzwi, staramy się, żeby inwestycja w nie, była na przynajmniej kilka lat. Dla nas jest ważny nie tylko wygląd, ale jakość, którą znajdziemy w środku.
Z naszej strony, dbamy również o to, by montaże były przeprowadzane sprawnie i czysto. Nasze ekipy montażowe, wyposażone są w sprzęt najwyższej jakości. Pracownicy mają wytyczne, by zachować możliwy porządek, w trakcie i po przeprowadzonej pracy. Dajemy również możliwość oddania starych drzwi lub okien, które następnie przekazujemy do dalszego recyklingu.

Godne warunki pracy.

Naszym zdaniem, sukcesem firmy jest zadowolenie pracowników. Dbamy o to, by warunki, zarówno na terenach magazynów i w biurze, były bezpieczne i godne. Szczególną wagę przykładamy do bezpieczeństwa i zapewnienia warunków socjalnych na najwyższym poziomie. Nasi pracownicy są również dobrze wynagradzani. Tak, by satysfakcja z pracy, przekładała się na jakość obsługi klienta. Rozliczmy się zawsze na czas.

Najwyższa jakość marketingu Internetowego.

Od kilku lat postawiliśmy na promocję naszych stron w Internecie. Zadanie to zostało powierzone firmie zagalski.pl. Ustaliliśmy zasady, które mają gwarantować uczciwość i rzetelność w przekazywaniu naszym klientom informacji. Naszą strategią, która przynosi niesamowite efekty w promowaniu stron, jest przekazywanie dokładnych i użytecznych informacji. Agencja interaktywna, stosuje strategie, które nie wprowadzają naszych klientów w błąd. Strategie opracowujemy z osobami kierującymi działami agencji, Panem Marcinem z działu marketingu internetowego oraz Panem Michałem, odpowiedzialnym za dział programistyczny. Składamy im w tym miejscu podziękowania za wdrażanie innowacyjnych strategii naszej firmy.

Dbałość o jakość obsługi.

Nasi klienci są najważniejsi, dzięki Wam, nasza firma rozwija się tak dynamicznie. Dlatego podchodzimy do Was z najwyższą dbałością i szacunkiem. Odpowiadamy na każde zadane pytanie. Dbamy, by każdy problem był rozwiązany jak najszybciej i jak najlepiej. Poczuwamy się do odpowiedzialności za zawierzoną nam pracę. Staramy się zawsze doradzić jak najlepiej. Satysfakcja naszych klientów jest naszą satysfakcją. Zawsze słuchamy z uwagą, co klienci mają nam do powiedzenia. Staramy się udzielać wszystkich informacji rzetelnie. Jeżeli do nas napiszesz, staramy się odpowiadać jak najszybciej się da. Nie tolerujemy opieszałości.

Uczciwość i zaufanie.

Nigdy nie stosujemy technik manipulacji. Nie staramy się wpływać na zachowania podczas zakupów, które mogłyby mieć na nie negatywny wpływ. Słowem nie naciągamy naszych klientów. Szanujemy powierzone nam dane osobowe. Nasi użytkownicy, a nie my, są ich właścicielami. Użytkownik może je zmieniać, usuwać i ma naszą gwarancję, że nigdzie ich nie udostępniamy.

Podsumowanie: Jako firma z prawie ćwierć wieczną tradycją, przykładamy do opisanych wyżej wartości, szczególną wagę. Wierzymy, że dzięki nim, zapewniamy stały rozwój naszej firmy i mamy dobre rokowania na przyszłość. Jeżeli jednak uważasz, że są sfery, w których możemy jeszcze ulepszyć jakość obsługi naszej firmy, zapraszamy do kontaktu. Żadna uwaga od Ciebie nie będzie zignorowana, a o krokach polepszających jakość, poinformujemy Cię w wiadomości zwrotnej. Dziękujemy, że poświęciłeś swój czas, na zapoznanie się z ważnymi dla nas zasadami.